COMANDĂ ȘI LIVRARE

Oferim discount în funcție de cantitate(vizibil pe fiecare produs in parte), dar și pentru valoarea toatală a coșului de cumpărături.

5% discount pentru comenzi de minim 500 lei

10% discount pentru comenzi de minim 1.000 lei

*oferta nu se aplică pentru anumite produse care sunt deja reduse sau pentru produse foarte grele (magneți, prese, etc).

Da, comanda minimă este de 50 lei.

Comenzile se preiau în ordinea în care au fost primite pe site. Coletul se trimite, în cel mai scurt timp posibil (pot apărea întârzieri din cauza lipsei stocului, a unor date introduse greșit în comanda, a unei perioade mai aglomerate sau a altor diverse motive). Livrarea se face de către o societate de curierat, la domiciliul clientului, în termen de câteva zile lucrătoare de la expedierea comenzii.

*în unele cazuri pot apărea întârzieri din partea firmelor de curierat. (cauze naturale, colete pierdute, date introduse greșit, altele)

Nu, noi nu oferim servicii de personalizare. Toate produsele noastre se vând doar așa cum sunt pe site (fără logo-uri, poze sau altele).

Produsele se pot returna, în termen de 14 zile de la primirea acestora. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original sau intr-un ambalaj care protejează produsele. Puteți afla mai multe detalii accesând link-ul de mai jos.

Politica de retur

În această situație, dacă este vina noastră, vom înlocui toate produsele lipsă sau produsele defecte, fără niciun cost pentru dumneavoastră.

Te rog sa ne trimiți un mail, pe adresa comenzi@craftup.ro, prin care descrii problema, iar noi încercăm să rezolvăm cât de rapid posibil.

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul 0745.221.225 sau pe email la comenzi@craftup.ro. O comandă ce a fost trimisă în procesare sau către curier nu mai poate fi anulată sau modificată.

Da, avem și magazin fizic (adresă: Calea Bucurestilor 182). Se pot cumpăra produse și din magazin, doar cu rugămintea de a ne contacta telefonic înainte (tel: 0745.221.225), deoarece există posibilitatea ca unele produse să nu se afle fizic în magazin și să fie în depozit.

FINANCIAR

  • ramburs(numerar), în momentul în care primiți coletul
  • plata cu cardul, în siguranță prin intermediul unei platforme specializate
  • ordin de plată
    – la scurt timp după plasarea comenzii, dacă produsele comandate sunt în stoc, veți primi factura proformă pe e-mail
    – produsele se livrează după efectuarea plății
    – pentru a grăbi procedeul de livrare ne puteți trimite dovada plății la adresa comenzi@craftup.ro

Banii se returnează în câteva zile de soluționarea returului, in contul comunicat de tine.

Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua de către procesatorul de plăti online, iar acest lucru poate dura undeva la 7-10 zile.

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depașesc valoarea de 200 RON. Pentru a solicita o refacturare, ne poți trimite un mail, la adresa comenzi@craftup.ro, cu datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare. Nu se fac modificări pentru comenzile efectuate în perioada Campaniei Black Friday sau în alte perioade foarte aglomerate.